I. Definicje użyte w regulaminie:

Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, a której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

Sprzedawca –pracownik  HomeSquare Sp. z o.o., działający w imieniu spółki i na jej rzecz

Sklep Internetowy, Sklep, Sprzedający – sklep internetowy HomeSquare Sp. z o.o. z siedzibą w Niemczu, przy ul. Malinowskiego 12, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000495552 przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, posługującą się nadanym jej Numerem Identyfikacji Podatkowej: 554-292-36-37 oraz numerem REGON  341533287

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów lub usług zawarta pomiędzy sklepem internetowym HomeSquare Sp. z o.o., a konsumentem lub przedsiębiorcą

Partner – sklep internetowy współpracujący z HomeSquare Sp. z o.o. w ramach sklepu HomeSquare na podstawie umowy o współpracy, prezentujący na www.homesquare.pl swoje towary i usługi;

Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 r. poz. 827)

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)

Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.

Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.

Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:

  1. nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
  2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta,
  3. nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  4. została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;
  5. w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;
  6. nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.

Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu

II. Informacje ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego HomeSquare. z o.o.
  2. Niniejszy regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i obowiązuje od 25 grudnia 2015r. do momentu jego odwołania lub aktualizacji.
  3. Niniejszy regulamin określa m.in. zasady rejestracji i korzystania z konta klienta, warunki i zasady składania zamówień oraz ich realizacji, a także zasady składania i realizacji reklamacji, w tym prawo odstąpienia od umowy (tylko dla Konsumentów).
  4. Korzystanie ze sklepu internetowego HomeSquare możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta co najmniej następujących wymagań technicznych:
  • aktualna wersja przeglądarki internetowej Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari –ze stron producentów) z włączoną obsługą Java Script i Cookies
  • komputer, telefon tablet z dostępem do Internetu
  1. Strony internetowe sklepu HomeSquare, wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z serwisów internetowych sklepu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
  2.  Klient może uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu za pośrednictwem zakładki „regulamin” na stronie www.homesquare.pl.

 III. Ochrona danych osobowych

  1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie przez firmę HomeSquare Sp. z o.o., z siedzibą przy ulicy Malinowskiego 12, 86-032 Niemcz, danych osobowych podanych w Formularzu Zamówienia i na stronie rejestracyjnej www.homesquare.pl, zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie z dnia 27.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z roku 1997 z późn. zm), w celach, o którym mowa w art. 23 ust. 1 pkt 3 (jeśli jest to niezbędne dla wykonania umowy) i art. 23 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 23 ust. 4 pkt 1 i pkt 2 tej ustawy.
  1. Kupującemu przysługuje prawo wglądu w swoje dane osobowe, do ich poprawiania oraz do wniesienia żądania zaprzestania ich przetwarzania przez HomeSquare Sp. z o.o.
  2. Szczegółowe uregulowania i informacje związane z ochroną danych osobowych Klienta znajdują na stronie internetowej www.homesquare.pl/polityka-prywatnosci/

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Treść strony internetowej www.homesquare.pl (w szczególności ceny i opisy) i jej wszystkich podstron są zaproszeniem do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, a nie jako wiążącą ofertę, Charakter wiążący zyskują one w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego.
  2. Sprzedający odpowiada jedynie za ceny i opisy produktów zamieszczonych na jego stronie www.homesquare.pl, jednakże nie odpowiada za ceny i opisy produktów, które są dostarczone od partnerów handlowych. Produkty, których nie można dodać do koszyka, a mają przycisk funkcyjny „Kup u Partnera” są informacjami handlowymi przekazanymi od partnerów sklepu HomeSquare Sp. z o.o. W tym wypadku transakcja sprzedaży pomiędzy konsumentem a Partnerem HomeSquare odbywa się na warunkach określonych przez Partnera i powszechnie obowiązujące przepisy prawa. HomSquare nie odpowiada za treść ofert prezentowanych przez sklepy Partnerów, a także za przebieg ewentualnych transakcji, w szczególności nie odpowiada:
    a) za zgodność wykonania umowy z treścią informacji prezentowanej w Serwisie,
    b) z tytułu realizacji zamówienia złożonego w sklepie Partnera,
    c) z tytułu rękojmi, gwarancji ani za sposób wykonania, niewykonania czy też nienależytego wykonania przez Partnera obowiązku lub obowiązków wynikających z umowy sprzedaży towaru lub przepisów prawa,
    d) za jakość, bezpieczeństwo, legalność towarów i usług, a także prawdziwość i rzetelność ich opisu prezentowanych w Serwisie przez Sklepy oraz zdolność Sklepu do ich sprzedaży.
  3. Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba składająca zamówienie w imieniu Klienta będącego osobą prawną lub inną jednostką organizacyjną oświadcza, że jest upoważniona do reprezentowania tego Klienta. Jeżeli pełnomocnictwo do działania w imieniu Klienta nie zostanie przez niego potwierdzone, osoba składająca zamówienie będzie zobowiązana do naprawienia szkody, jaką Sprzedający poniesie przez to, że przyjmie zamówienie nie wiedząc o braku umocowania.
  4. Zawarcie umowy sprzedaży możliwe jest poprzez stronę internetową Sklepu oraz telefonicznie, mailowo, listownie.
  5. Złożenie zamówienia przez stronę internetową Sklepu:
    a) Klient powinien dodać produkty, które zamierza zamówić do koszykai postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na stronach.
    b) Edycja danych osobowych, adresu doręczenia, czy zamawianych produktów, po złożeniu zamówienia, możliwa jest tylko poprzez bezpośredni kontakt ze sklepem HomeSquare. Modyfikacja tych danych może wiązać się z dodatkowymi opłatami, w zależności od tego, na jakim etapie realizacji znajduje się zamówienie. Ewentualny koszt zostanie pobrany w formie przelewu na konto HomeSquare Sp. z o.o., po uprzednim wyrażeniu zgody przez Klienta.
    c) Po wprowadzeniu swoich danych oraz dodaniu zamawianych produktów do koszyka, na ostatniej stronie z podsumowaniem zamówienia pojawią się następujące informacje: forma płatności, nazwa oraz główne cechy każdego zamawianego towaru, cena jednostkowa z VAT każdego zamawianego towaru, koszt dostawy, całkowita suma zamówienia
    d)W celu skutecznego złożenia zamówienia konieczne jest potwierdzenie zapoznania się z regulaminem, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności (www.homesquare.pl/polityka-prywatnosci) oraz potwierdzenie powyższych poprzez zaznaczenie odpowiednich checkbox’ów.
    e) Ostateczne oświadczenie woli, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży następuje poprzez Kliknięcie przycisku: „Zamawiam i płacę”.
  6. Złożenie zamówienia telefonicznie, mailowo, pocztą, listownie.
    a) W celu dokonania zamówienia Klient powinien skontaktować się ze sklepem HomeSquare – dane kontaktowe są dostępne na stronie www.homesquare.pl/kontakt
    b) Klient powinien wybrać produkt, który zamierza zamówić oraz podać swoje dane osobowe, adres e-mail i adres do wysyłki.
    c) Dział Obsługi Klienta, przed złożeniem zamówienia poinformuje co najmniej o:
  • oznaczeniu przedsiębiorcy,
  • głównych cechach towaru,
  • łącznej cenie zamówienia,
  • zamówieniu, które pociąga za sobą obowiązek zapłaty,
  • prawie odstąpienia od umowy,
  • miejscu, gdzie można zapoznać się z regulaminem,
  • miejscu, gdzie można zapoznać się ze szczegółowymi warunkami odstąpienia od umowy – dotyczy tylko Konsumentów
  1. Potwierdzenie, regulamin oraz inne istotne informacje dotyczące zamówienia zostaną wysłane na adres e-mail podany przez Klienta.
  2. Jeśli oferta Sklepu lub potwierdzenie zamówienia zawierają istotne błędy na podstawie art. 84 Kodeksu Cywilnego (gdyby składający oświadczenie woli nie działał pod wpływem błędu i oceniał sprawę rozsądnie, nie złożyłby oświadczenia tej treści ), strony umowy dokonują zwrotu świadczeń wynikających z tej umowy.

V. Dostawa i szkody transportowe

Dostawa

  1. Sklep realizuje dostawy na terytorium Rzeczypospolitej Polski,
  2. Miejscem dostawy jest miejsce wskazane przez Klienta w formularzu zamówieniu lub podczas kontaktu telefonicznego. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie adresu,
  3. Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firm przewozowych.
  4. Towar dostarczany jest wg zasad i regulaminów stosowanych przez przewoźnika.
  5. Klient zobowiązany jest dokonać przedpłatę w terminie 7 dni kalendarzowych. Po tym czasie Sklep ma możliwość anulowania zamówienia, a ustalone warunki umowy przestają obowiązywać Przed anulowaniem zamówienia Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia anulowania zamówienia, bądź ustalenia nowego terminu zapłaty.
  6. Czas realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania paczki do wysyłki oraz dostarczenia produktu do Klienta. W przypadku towarów dostępnych w magazynie, standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Termin ten może ulec nieznacznemu wydłużeniu.
  7. Jeżeli złożone przez Klienta zamówienie zostanie potwierdzone przez Sklep, a produkt nie będzie dostępny z powodów niezależnych od Sprzedającego, Sprzedający zaproponuje Klientowi produkt porównywalny pod względem jakości i ceny do zamówionego towaru. Klient może odmówić przyjęcia propozycji i odstąpić od umowy. Jeżeli wpłata za towar została dokonana, Sprzedawca dokona zwrotu, w formie wskazanej przez Klienta.

Szkody transportowe

  1. Jeżeli odebrana przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, Klient po odbiorze towaru, powinien sporządzić z przewoźnikiem (kurierem) protokół szkody. Ważne jest, aby szczegółowo opisać stan przesyłki – opakowania, które pomogą wykluczyć udział Klienta w powstaniu szkody.
  2. Po spisaniu protokołu szkody należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem HomeSquare.
  3. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.
  4. W przypadku odbioru produktów z niewidocznymi z zewnątrz uszkodzeniami, Klient powinien zgłosić je niezwłocznie przewoźnikowi oraz skontaktować się ze sklepem HomeSquare: info@homesquare.pl

 VI. Ceny i formy płatności

  1. Ceny towarów podawane są w złotych polskich, są cenami brutto i zawierają podatek VAT zgodnie z przepisami prawa podatkowego.
  2. Sprzedawca oferuje następujące formy płatności:
  • za pobraniem (płatność pobierana jest przez przewoźnika przy dostawie)
  • przelew bankowy, na konto Sprzedawcy (63 1050 1139 1000 0090 3073 7283 ING Bank Śląski S.A.)
  • płatnością w systemie Transferuj.pl (płatność pobierana jest w chwili dokonania przelewu)
  1. W przypadku opłaty za pobraniem naliczone są dodatkowe opłaty, których wysokość znajduje się w tabeli umieszczonej na stronie internetowej Sklepu, którą można odnaleźć pod adresem: www.homesquare.pl/dostawa
  2. Do zamówienia wystawiana jest faktura VAT, która zostaje wysłana klientowi na podany w zamówieniu adres e-mail po dostarczeniu towaru. Na podstawie faktury zakupu, Klient ma prawo składać reklamacje.
  3. Każda forma płatności będąca przedpłatą ( przelew, płatność poprzez Transferuj.pl) jest zaliczką na poczet zamówienia.

VII. Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny., na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od momentu, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem Klient wyśle stosowne oświadczenie.

Formy w jakich może złożyć oświadczenie, są następujące:

  • e-mailem pod adresem: info@homesquare.pl
  • telefonicznie pod numerem: 22 122 86 66
  • pocztą pod adresem: HomeSquare Sp. z o.o. ul. Malinowskiego 12, 86-032 Niemcz
  1. Konsument może skorzystać w celu złożenia oświadczenia z formularza udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie www.homesquare.pl, jednak nie jest to obowiązkowe.
  2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od momentu, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin zostaje zachowany, jeżeli Konsument odeśle zwracany towar przed upływem tego terminu. Należy go przesłać na adres:

HomeSquare Sp. z o.o.
Malinowskiego 12
86-032 Niemcz

VIII. Skutki odstąpienia od umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  2. Zwracany towar należy zwrócić w stanie niezmienionym. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. Konsument powinien zwrócić towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta (łącznie z fabrycznymi wypełniaczami) wraz z instrukcją obsługi, dokumentami oraz kartą gwarancyjną. Instrukcja oraz karta gwarancyjna stanowi integralną część towaru, podobnie jak fabryczne opakowanie.
  4. Konsument ma obowiązek zabezpieczyć towar odesłany przed uszkodzeniem przesyłki Konsument powinien niezależnie od oryginalnego opakowania producenta dodatkowo zabezpieczyć przesyłany towar.
  5. W przypadku zwrotu towaru bez jego integralnych elementów, bądź z zerwanymi plombami gwarancyjnymi, numerami seryjnymi, foliami, Sprzedawca może wystąpić o odszkodowanie, którego wysokość jest uzależniona od wartości o jaką integralna część obniża wartość towaru. Ponadto, jeżeli towar odsyłany zaginie lub jego stan i jakoś ulegnie zmniejszeniu, a zmiany te będą wykraczały poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru – Sprzedawca ma prawo wystąpić o zwrot wartości towaru lub odszkodowanie.
  6. Konsument ponosi na zasadach ogólnych odpowiedzialność za utratę towaru lub jego uszkodzenie podczas transportu.
  7. Stronom przysługuje prawo zatrzymania, o którym mowa w art. 496 Kodeksu Cywilnego, dopóki druga strona nie zaofiaruje zwrotu otrzymanego świadczenia albo nie zabezpieczy roszczenia o jego zwrot.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
  9. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. oraz na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towaru i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm ) Konsument wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT oraz faktur korygujących drogą elektroniczną na wskazany podczas rejestracji adres mailowy. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Konsument otrzymuje od Sprzedawcy fakturę korygującą (oryginał i kopię), którą zobowiązuje się podpisać i odesłać pocztą tradycyjną – listownie.
  10. Prawo odstąpienia nie przysługuje dla towarów:
  • które są nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • które są nagraniami dźwiękowymi lub wizualne albo programami komputerowymi dostarczanymi w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia;
  • które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte, nie można zwrócić ich ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

IX. Rękojmia

  1. HomeSquare odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym.
  2. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez HomeSquare albo gdy HomeSquare nie wymieniło produktu  na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła.
  3. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  4. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  5. Sprzedający w terminie 14 dni od daty otrzymania rozpoznaję reklamację, po czym ustosunkuje się do żądań kupującego i poinformuje go o decyzji drogą elektroniczną w terminie 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca. nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.

 X. Gwarancja

  1. Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub gwarancję HomeSquare Sp. z o.o., co gwarantuje sprawne działanie towarów oraz innych rzeczy będących przedmiotem umowy sprzedaży (zwanych w dalszej części umowy: towarem) zawartej z Kupującym będącym konsumentem.
  2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne.
  3. Sprzedawca zapewnia prawidłowe funkcjonowanie i jakoś zakupionego towaru pod warunkiem prawidłowego używania, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zachowania zasad wynikających z instrukcji obsługi dołączonej do towaru.
  4. Sprzedawca udziela gwarancji, liczonej od daty wydania Kupującemu towaru. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu wydania produktu Klientowi. Gwarancja obejmuje wyłącznie towar sprzedany przez HomeSquare Sp. z o.o. Domyślny czas gwarancji to 24 miesiące, wyjątkiem są produkty, które w karcie gwarancyjnej mają określony inny czas gwarancji.
  5. Karta gwarancyjna wraz z fakturą zakupu towaru i reklamowanym produktem jest warunkiem złożenia skutecznej reklamacji. Wyjątkiem są produkty, do których nie wydaje się kart gwarancyjnych. W takiej sytuacji wiążąca jest faktura zakupu.
  6. Jeżeli towar posiada kartę gwarancyjna producenta lub dostawcy, w celu zgłoszenia roszczeń i/lub skorzystania z serwisu gwarancyjnego, należy skorzystać z danych zawartych w Karcie Gwarancyjnej.
  7. Kupujący może skierować zgłoszenie reklamacyjne do wyznaczonego punktu serwisowego lub skorzystać z możliwości złożenia reklamacji u Sprzedawcy. Dokonać tego można poprzez :
    – formularz kontaktowy na stronie: www.homesquare.pl/kontakt/
    – kontakt e-mail z HomeSquare: info@homesquare.pl
    – telefonicznie pod numerem 22 122 86 66
  8. Reklamowany i odsyłany przez Kupującego produkt powinien zawierać kartę gwarancyjną i kopię dokumentu zakupu (faktura VAT/rachunek). Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy uznania reklamacji, bądź realizacji roszczeń gwarancyjnych w przypadku niedopełnienia przez Kupującego warunków niniejszej gwarancji.
  9. Dostarczany do serwisu sprzęt powinien być kompletny i zawierać: oryginalne opakowanie, dokumentację (instrukcje obsługi, itp.), osprzęt i inne elementy dostarczone pierwotnie wraz z zakupionym towarem. Niekompletny towar może uniemożliwiać samo rozpatrzenie reklamacji, albo naprawę towaru, bądź spowodować jego uszkodzenia/zniszczenie w transporcie, za co odpowiedzialność ponosi Kupujący.
  10. W przypadku, gdy wada towaru reklamowanego jest według oceny Sprzedawcy usuwalna, obowiązki gwarancyjne wykonywane będą w drodze naprawy gwarancyjnej.
  11. W przypadku gdy wada sprzętu zgłaszana z tytułu gwarancji sprzedawcy jest nieusuwalna lub jej usunięcie jest nieuzasadnione względami ekonomicznymi, wykonanie obowiązków gwarancyjnych nastąpi według wyboru sprzedawcy – poprzez wymianę produktu na nowy, tego samego rodzaju bądź poprzez zwrot Kupującemu ceny sprzedaży wadliwego produktu z jednoczesnym przeniesieniem przez Kupującego na rzecz Sprzedawcy własności Sprzętu (odstąpienie od umowy), lub poprzez obniżenie ceny towaru w wysokości proporcjonalnej do utraty walorów ekonomicznych, funkcjonalnych lub estetycznych produktu, spowodowanej wadą.)
  12. Wady towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego wskazanego przez Sprzedawcę. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do specjalistycznego serwisu, bądź wykonania czasochłonnych badań i analiz w szczególności poza granicami kraju, oraz sprowadzania części, okres naprawy może zostać wydłużony o kolejnych 45 dni roboczych.
  13. Po przeprowadzeniu ekspertyzy technicznej w serwisie, w przypadku wykrycia wad, które zostały wywołane działaniem lub zaniechaniem Klienta, o których mowa w punkcie 14 oraz poniżej, gwarancja może być unieważniona przez Sprzedawcę lub Gwaranta Pierwotnego. W takim przypadku, Sprzedawca powiadomi Kupującego na piśmie ( drogą tradycyjną lub pocztą elektroniczną ) o odrzuceniu roszczeń gwarancyjnych wraz z uzasadnieniem decyzji. Unieważnienie gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia: są następstwem zwarcia, przebicia znajdującej się poza towarem instalacji elektrycznej, zostały spowodowane zalaniem towaru lub jego zanieczyszczeniem, są wynikiem eksploatacji towaru w skrajnie niekorzystnych warunkach. Jeśli po ekspertyzie technicznej, autoryzowany serwis stwierdzi uszkodzenie mechaniczne, bądź uszkodzenie na skutek niewłaściwego użytkowania sprzętu przez Klienta, gwarancja nie zostanie uznana. W takiej sytuacji przysługują następujące możliwości:
    – wyrażenie zgody na naprawę i zapłatę kwoty podanej w wycenie przez serwis,
    – odrzucenie wyceny i odebranie uszkodzonego sprzętu z serwisu.
  14. Gwarancja Gwarancją sprzedawcy nie są objęte:
    – konserwacje przewidziane w instrukcji obsługi, wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny,
    – podzespołów oraz ich zabrudzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych,
    – uszkodzenia spowodowane niewłaściwą eksploatacją,
    – uszkodzenia spowodowane wypadkami, wyładowaniami atmosferycznymi,
    – uszkodzenia mechaniczne,
    – uszkodzenia spowodowane przez nieautoryzowany serwis,
    – uszkodzenia spowodowane stosowaniem nieoryginalnych części zamiennych,
    – uszkodzenia produktu ze zniszczonym, usuniętym lub nieczytelnym numerem seryjnym produktu,
    – roszczenia z tytułu parametrów technicznych wyrobu, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta,
    – przewody połączeniowe, wtyki i gniazda.
  15. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z utraty danych z nośników, czy pamięci wewnętrznych urządzeń. Klient jest zobowiązany przed przekazaniem reklamowanego produktu do naprawy, zabezpieczyć wszelkie dane, itp.
  16. Okres gwarancji nie ulega przedłużeniu o czas naprawy. Wykonane świadczenia gwarancyjne, nie skutkują przedłużeniem ani odnowieniem gwarancji na produkt czy też wymieniane części.
  17. Sprzedawca nie ma obowiązku dostarczenia zastępczego towaru na czas trwania naprawy.
  18. HomeSqaure Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód pośrednich lub utraconych korzyści wynikłych z wady towaru , bądź niemożności używania przez użytkownika produktu wskutek jego wady lub pobytu na czas naprawy w serwisie.
  19. Prawa gwarancyjne posiada wyłącznie pierwotny nabywca sprzętu. Dalsze zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na kolejnego nabywcę.
  20. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z Ustawy.
  21. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i inne właściwe przepisy prawa Polskiego.
  22. Przyjęcie karty gwarancyjnej, a następnie zgłoszenie w trybie punktu 7 reklamacji z tytułu gwarancji jest równoznaczne ze zgodą na postanowienia niniejszej karty gwarancyjnej. Klient przekazujący produkt w celu dokonania naprawy gwarancyjnej akceptuje wszystkie powyższe warunki udzielonej gwarancji HomeSquare Sp. z o.o.

XI. Odpowiedzialność Klienta

  1. Klient,  który odeśle towar do Sprzedającego lub do wskazanego serwisu w celu naprawy, a produkt nie wykaże wad, koszty pokrywa w całości Klient.
  2. Punkt 1 nie dotyczy Konsumentów, którzy ponoszą w takich przypadkach odpowiedzialność na zasadach ogólnych za poniesione przez Sprzedającego szkody wynikłe z braku staranności w formułowaniu roszczeń z tytułu rękojmi, bądź gwarancji.

XII. Postanowienia końcowe:

  1. W przypadku zawierania i realizacji umów obowiązują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów, które mogą powstać pomiędzy Sklepem, a Klientem, który nie jest Konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu Internetowego HomeSquare Sp. z .o., natomiast spory pomiędzy Sklepem a Konsumentem zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu Cywilnego.
0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz