różnica pomiędzy inbound a outbound marketingiem

Nowoczesny marketing. Czym różni się inbound od outbound marketingu?

  •       Po pierwsze jest znacznie tańszy. Szacuje się, że wydatki na reklamę w przeliczeniu na jeden pozyskany lead sprzedażowy są o około 60% niższe, niż w przypadku „starych” metod (przez lead rozumiemy tu potencjalnego klienta, który podał nam swoje dane kontaktowe). Nie sposób zignorować tej wiadomości, jeśli się prowadzi biznes.
  •       Dotychczas główną misją marketingu było działanie na rzecz firmy. Obecnie taki przekaz ma pracować na rzecz klienta.
  •       Jeszcze „wczoraj” działania promocyjne skupiały się dotarciu do konsumentów. Dziś wystarczy pozwolić się znaleźć.
  •       Dotąd reklama oddziaływała masowo, a docelowy segment rynku definiowano głównie w oparciu o strukturę demograficzną społeczeństw. Teraz target jest bardzo precyzyjny, wręcz jednostkowy, a ponadto uwarunkowany behawioralnie – wynika z naszych przyzwyczajeń i zachowań.
  •       Cykl życia tradycyjnego przekazu marketingowego można porównać do błysku flesza. Ten nowoczesny stał się procesem – od teraz trzeba konsekwentnie pracować nad budowaniem długotrwałej relacji z odbiorcą.
  •       Kiedyś wykorzystywano do działań reklamowych wąskie, wyspecjalizowane kanały komunikacji, jak radio, telewizja i prasa. Aktualnie wykorzystuje się głównie Sieć i szeroko rozpowszechnione, zintegrowane media społecznościowe.

 

Strategia platformy HomeSquare i kluczowe słowa Find & See, Buy & Design Your Home mające stanowić udogodnienie dla użytkowników prywatnych oraz naszych partnerów biznesowych doskonale się tu sprawdzają, co sprawia nam niekłamaną radość.

Dodaj komentarz

Czytaj również