Targi Tendence 2016, odbywające się w dniach 27-30 sierpnia we Frankfurcie na Menem, dobiegły końca. Wydarzenie poświęcone dekoracjom i wyposażeniu wnętrz, papierek lakmusowy najnowszych trendów oraz źródło inspiracji dla estetów spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem zarówno ze strony odwiedzających, jak i samych wystawców.




Przystanek Frankfurt
Targi Tendence 2016, rozlokowane na powierzchni 82 tysięcy metrów kwadratowych, stały się miejscem spotkań 24 tysięcy kupujących oraz 955 wystawców pochodzących z 45 krajów. Po raz kolejny targi Tendence dały możliwość odkrycia nowości na rynku, uzupełnienia własnego asortymentu i stworzyły okazję do nawiązania nowych kontaktów branżowych oraz zacieśnienia dotychczasowych.
Oprócz oferty zaprezentowanej przez wystawców, Targi Tendence 2016 obfitowały w szereg interesujących przedsięwzięć towarzyszących: Ethical Style Guide, Tendence Academy, z bogatym programem wydarzeń satelitarnych dedykowanych przedstawicielom handlu detalicznego, oraz FORM# i NEXT – dwie inspirujące strefy, gdzie swoje projekty i oferty prezentowali projektanci i firmy zaproszeni przez Nicolette Naumann, wicedyrektor targów Ambiente oraz Tendence.


Targi Tendence 2016 – koktajl trendów
Mariaż wielu mód i trendów, przedpremierowe nowości, kolekcje zimowe, wiosenne oraz letnie, nieskończona liczba inspiracji i wyjątkowa atmosfera – te wszystkie atrakcje można było spotkać podczas Tendence 2016. Frankfurckie targi umożliwiają zapoznanie producentów z całego świata, którzy oferują rzeczy wyjątkowe, wykonane z nietypowych materiałów i często powstające przy użyciu innowacyjnych technologii. Targi Tendence 2016 wskazały kierunek, w jakim zmierzają obowiązujące trendy, zaoferowały różnorodność oraz stały się cennym doświadczeniem dla odwiedzających.



Entuzjazm, z jakim spotkały się targi Tendence 2016 najlepiej oddają opinie samych uczestników tego wydarzenia:
„Tendence we Frankfurcie jest dla nas niezmiennie bardzo ważną platformą do nawiązywania kontaktów handlowych w kraju i za granicą. Jesteśmy zadowoleni z wielkości składanych zamówień i widzimy ogromny potencjał dla dalszego rozwoju tej imprezy. Dlatego właśnie wcześniejszy moment rozpoczęcia przyszłorocznych targów postrzegamy jako ogromną szansę – zarówno dla wystawców, jak i odwiedzających” – Ulrich Barnewitz, kierownik działu handlu firmy Boltze, dział Lovely Home.
„Na początku moje oczekiwania dotyczące przebiegu targów były raczej niewielkie, a dziś jesteśmy tutaj po raz pierwszy od trzech lat. Widać jednak jasno, że była to dobra decyzja. Klienci, których straciliśmy z oczu znów znaleźli do nas drogę i odnowili kontakt, z czego jestem bardzo zadowolony” – Benno Kronenberg, kierownik sprzedaży firmy Esschert Desing, dział Seasonal Decorations.
„Jestem zachwycony targami Tendence 2016. Żadna inna tego typu impreza nie oferuje tak szerokiego spektrum wystawców najwyższej próby prezentujących wysokiej klasy akcesoria domowe. Po działaniach w sezonie letnim nie mieliśmy dużych oczekiwań, a zostaliśmy pozytywnie zaskoczeni. Także udział klientów z zagranicy, na przykład z Rosji, Ukrainy, a nawet Australii był wielkim zaskoczeniem” – Jan Philippi, właściciel/prezes zarządu firmy Philippi, dział Pure & Elegant.



Nowy punkt widzenia
Nastroje po targach Tendence 2016 podsyciły plany Messe Frankfurt dotyczące edycji 2017. Nowa koncepcja przewiduje spojrzenie na tradycyjną formułę wydarzenia z nowej perspektywy w oparciu o trzy strategiczne filary. Organizatorzy pragną także położyć większy nacisk na prezentację kolekcji wiosennej i letniej na kolejny rok. Przesunięcie terminu przyszłorocznych targów na przełom czerwca i lipca stworzy możliwość wcześniejszego zapoznania się z kolekcjami na sezon zimowy.
„Od 2017 roku wszystkie nasze działania będą nastawione na ekspansję. W tym celu uzupełnimy ofertę targów Tendence o nowe grupy produktowe i rozbudujemy aktualne. Ponadto będziemy umacniać wizerunek targów jako imprezy nastawionej na innowacyjność i ponownie zadbamy o sprzedaż wolumenową. W tym celu możemy zrobić tylko jedno: w drugiej połowie 2017 roku targi Tendence obejmą pozycję lidera” – podkreśla Stephan Kurzawski, członek zarządu Messe Frankfurt.


Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.